Förra veckan köpte jag Activ spelet till min Wii som jag är jätte nöjd med. Jag har börjat en 30 dagars utmaning och mitt mål är att träna varje dag. Än så länge har jag tränat fyra gånger, fast det har blivit mer varannan dag än varje dag.
Jag vill också se om det blir någon extra viktminskning om jag tränar regelbundet.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar